با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات
زبان‌شناسی اجتماعی
بررسی کارکردهای زبانی ایموجی ها در شبکه اجتماعی توئیتر

پروین فغفوری آذر؛ غلامرضا آذری؛ مریم ایرجی

دوره 6، شماره 4 ، آذر 1402، ، صفحه 1-11

https://doi.org/10.30473/il.2023.68427.1604

چکیده
  توسعۀ روزافزون اینترنت و طراحی و ابداع ایموجی‌ها، موجب ظهور و تکوین زبانی نوین برای نسل جدید ارتباطات و تسهیل تعاملات انسانی در بستر رسانه‌های نوین از جمله شبکه‌های اجتماعی شده است. هدف از انجام این تحقیق، بررسی انواع کارکردهای زبانی ایموجی‌ها در توئیتر براساس رویکرد هرینگ و دایناس (2017) بود که با روش تحلیل محتوای کمی انجام شد. با ...  بیشتر